vrijdag 9 januari 2015

Mini Blog Hop with Sharon Final Day :o(((

De laatste dag alweer van mijn gezamenlijke Stampin' Up! Blog Hop met Sharon uit Amerika.

This is the final day of my Stampin' Up! Blog Hop together with Sharon from the USA.

Vandaag met de superleuke ballonnen gespeeld. Ik was er meteen weg van. Heerlijk met gouden embossingpoeder erbij.

Today I played with these supercute balloons. I loved them the minute I saw them. Also loved playing with the gold embossingpowder.


Klik op onderstaande pijl om Sharons creatie te bekijken. Ik hoop dat jullie er net zo van hebben genoten als wij! 

Ik ben alleen nog niet klaar met Blog Hops. Morgen zal ik deelnemen aan een heel lange Blog Hop van Nederlandse demonstratrices, dus jullie hoeven je dit weekend ook niet te vervelen!

Go check Sharons project now by clicking on the arrow. I hope you enjoyed it as much as we have!

I'm not done with Blog Hops yet. Tomorrow I'll join a very long Blog Hop from Dutch demontrators, so you don't have to be bored this weekend!
www.sharoncheng.com

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!