dinsdag 1 juli 2014

Nieuwe Catalogus Online!!!

Yay, vandaag is het zover! We kunnen bestellen uit de nieuwste Stampin' Up! catalogus. Als je hem nog niet hebt, klik dan hieronder op het plaatje. Wil je een in je handen vast kunnen houden (ook leuk als vakantieleesvoer), neem dan contact met me op. Wat staat er weer een moois in! Mijn verlanglijst is laaaaang hihi. Natuurlijk ga ik vandaag al bestellen. Kun je ook niet wachten? Bel of mail me dan je bestelling door: 0597-646223 of op chalbesma@gmail.com

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/2014_AC/20140601_AnnualCatalog_en-GB.pdf

Bovendien kun je vanaf vandaag onderstaande Nederlandstalige set GRATIS verdienen! Neem ook daarvoor contact met me op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!