donderdag 26 juni 2014

Kleurenuitdaging

Dit keer een kleurenuitdaging op het SU-perchallenge blog. Ik hou wel van zulke vrolijke kleurtjes!
Gebruikte materialen:
Cardstock: Primrose Petals, Raspberry Ripple, Summer Starfruit, Whisper White
Silver Glimmer Paper
Inkt: Primrose Petals & Summer Starfruit
Markers: Primrose Petals, Raspberry Ripple & Summer Starfruit
Stempelsets: Gorgeous Grunge & Perfect Pennants
Tools: Banner Framelits, 5/8" Circle Punch, Dimensionals, Naaimachine

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn 'upline' Michelle Last. Ze is zo'n lief mens! Zij had op de Stampin' Up! bijeenkomst in Houten een ticket gewonnen voor de Conventie in Brussel in oktober. Omdat ze zelf al een ticket had gekocht, besloot ze haar gewonnen ticket te verloten onder haar directe 'downlines'. En laat ik nou net de gelukkige zijn! Superhappy ben ik ermee, want ook mijn downline Hillie de Boer had zo'n ticket gewonnen, waardoor we er gezellig samen naartoe kunnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!