woensdag 2 oktober 2013

Het feesten gaat maar door!



Stampin' Up! viert nog steeds haar 25-jarig jubileum!

Als je een party geeft tussen 1 en 31 oktober 2013 en je haalt op die party een omzet van € 350 of meer, dan krijg je nu tijdelijk € 25 euro MEER aan hostess credits!! Je mag dan voor € 80 aan GRATIS EXTRA artikelen naar jouw keuze uitzoeken!!! 
Wil je hier van profiteren?? Neem dan snel contact met mij op voor het maken van een afspraak, want mijn agenda loopt snel vol!

Nog een prachtige aanbieding voor als je erover denkt om demonstratrice te worden:
 
Van 7 tot 21 oktober is er de mogelijkheid om extra voordelig in te stappen als demonstratrice. Voor € 25 euro kun je je aanmelden en mag je voor dat bedrag artikelen uitkiezen om mee te starten. Daarna krijg je op je eerste bestelling binnen 45 dagen van een bedrag van € 200 of meer maar liefst 30% korting!

Wil je meer weten, neem dan contact met me op!

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik heb je via facebook een berichtje gestuurd. Staat wss in je "overige" map. Hoop dat je hem ontvangen hebt. Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja, ik heb geen bericht bij FB staan en kan je niet bereiken. Wil je mij mailen op chalbesma@gmail.com?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!