dinsdag 24 september 2013

Stampin' Up! Clearance Rack en Workshopinfo

Sinds vandaag heeft Stampin' Up! een opruimingshoekje in de online shop. Kijk snel hier of er iets voor je bij zit. Het gaat om retired artikelen, die dus niet meer in de huidige catalogus staan. Wees er snel bij, want OP = OP.

 
Wil je je nog opgeven voor de workshop van volgende week dinsdag 1 oktober in Dorpshuis De Kiepe in Nieuwe Pekela, dan kan dat alleen vandaag nog. Er zijn nog een paar plekjes vrij. We gaan werken met de prachtige vlinders van de Papillon Potpourri set die deze maand in de aanbieding is. Samen met de kleine vlinderpons krijg je 15% korting. De clearbundel kost dan € 31,62 en de set op hout incl. pons kost dan € 35,87.Wil je daar nog gebruik van maken, geef het dan snel aan me door.






Kerstworkshops:
Vol = vol!!!

Je kunt je alvast opgeven voor de kerstworkshops die ik ga geven op 5 november en 3 december a.s. Deze workshops kosten slechts € 12 per persoon. Dit is inclusief alle benodigde materialen om aan het eind van de avond met 3 projecten naar huis te gaan. Je kunt je aanmelden via chalbesma@gmail.com of me even bellen op 0597-646223.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!