maandag 28 november 2011

Kerstsfeer *** Christmas mood




Ik kom steeds meer in de kerstsfeer en begin al een aardig stapeltje kaarten op te bouwen. Vorige week ben ik door de Dutch Cardlovers tot Top 3 verkozen (YAY!), dat stimuleerde om toch de lastige uitdaging van deze week aan te gaan. Daarbij heb ik mezelf natuurlijk weer wat creatieve vrijheden gepermitteerd zoals gewoonlijk... De kleurencombi is van CR84FN. Door het kunstlicht lijkt het donkerbruin op zwart helaas.

I'm getting more and more in Christmas mood and my pile with cards is slowly growing. Last week the Dutch Cardlovers picked my card for Top 3 (YAY!), so it stimulated me to take the difficult challenge of this week. As usual I permitted myself some creative freedom... The colorcombo I used was supplied by CR84FN. Due to artificial light the darkbrown appears as black unfortunately.

9 opmerkingen:

  1. Christa, your tree is FABULOUS and I LOVE the sleigh silhouette and the black text! GREAT card for Christmas! THX for playing with us at CR84FN!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful scene Christa! Great use of the CR84FN color combo! Thanks for joining along :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gave kaart hoor ik vind die stempelset zo mooi. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Christa wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Ik ben er helemaal weg van. En geweldige stempels.
    Bedankt weer voor het meedoen met de DCL en deze zeer lastige sketch.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Очень интересная открытка! Сани просто великолепно смотрятся!
    с теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is fun...what a pretty winter scene!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat een prachtige uitwerking...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind 'm schitterend! mooie sfeer straalt je kaart uit! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Christa!
    Wat een gave kerstboom...
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    ps zou je de woordverificatie uit willen zetten, dat zou ons heel veel tijd schelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!