dinsdag 29 november 2011

Kerstboom *** Christmastree




Hoewel de Amerikanen na Thanksgiving al kriebels krijgen om de boom op te tuigen heb ik daar helemaal nog geen last van. Maar wel weer een kaart gemaakt, want ik zal toch aan mijn voorraad moeten blijven werken. De leuke schets is van Cards & Things en ik heb nog maar eens gebruik gemaakt van CR84FN's kleurencombi.

Although some Americans get itchy after Thanksgiving to put their tree up, I'm not ready for that at all. I did make a card though, because I need to work on the stash. The cute sketch is from Cards & Things and again I used CR84FN's colorcombo.

4 opmerkingen:

  1. So pretty Christa! Love the beautiful tree and the snowflake background! Thanks for joining along with CR84FN :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christa, Another BEAUTIFUL card! I really LOVE that tree and your snowflakes and text are Super! The vellum sentiment is just the right touch! THX for playing with us at CR84FN!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Christa! Ik blijf je stijl toch superrrr leuk vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love that PTI tree and snowflake background. Thanks for playing at CR84FN. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!