dinsdag 21 juni 2011

Winter is 12!!!!



Mijn zoon Winter is afgelopen zondag 12 jaar geworden. Jeeeeeee... hoe is dat zo gekomen!!! Het gaat me allemaal veel te snel en hem kan het niet snel genoeg gaan.

Leuke schets van Cards & Things gebruikt voor toch wel een stoere tiener jongenskaart.

My son Winter turned 12 last Sunday. Jeeeeeeezzzzzz... when did that happen!!! It's all going way too fast for me and he thinks just the opposite.

Great sketch from Cards & Things I could use for a cool teenage boycard.

4 opmerkingen:

  1. Gave kaart. Je hebt trouwens helemaal een gaaf blog. Tja, kinderen worden groot. Mijn dochter alweer bijna 13. Echt snel hoor. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am one of your faithful feedblitz followers...love your work!!! Always fun to see what you create!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Christa! Je hebt een mooi kaartje voor hem gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee van harte gefeliciteerd!!! En een superkaartje gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!