donderdag 7 januari 2010

Cards & Things Challenge


Voor de nieuwe Cards & Things Challenge maakte ik deze kaart. Ik vond het wel leuk om mijn blog te veranderen en heb deze kaart maar meteen als nieuwe header gebruikt. Hopelijk doen jullie allemaal mee met de uitdaging, want Krista heeft een prachtige SU-stempelset die je kunt winnen!

For the new Cards & Things Challenge I made this card. I thought it was time to change my blog and used the card as my new header. Hopefully you'll all enter the challenge, because Krista has some beautiful SU-stamps you can win!

1 opmerking:

  1. Jaaaaaaaaa ik vind deze kaart echt zoooooo mooi! Heb gelijk ook maar de pons besteld ;-)
    Ik zal proberen mijn blog vandaag ff bij te werken, ik loop weer eens schandaaaaaalig achter!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!