zondag 13 december 2009

Vrolijk Kerstfeest *** Merry Christmas

Send your own ElfYourself eCards

4 opmerkingen:

  1. Wat enig gedaan!
    Jij ook hele fijne feestdagen toegewenst.

    Groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is idd ook erg leuk, alleen wilde ik mijn gezin er niet mee lastig vallen, dus had ik alleen mezelf erop gezet, want ja, ik ben toch het meest zelf op hyves, yahoo of msn ofzo, dus daarom de rest maar even op de achtergrond gelaten...hihi

    groetjes Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anne en Jantje (Dokkum)
    Heel mooi filmpje,wy vonden het geslaagd
    groetjes en gezellige feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi christa

    wat een grappige filmpje

    groetjes de fam borgman

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!