woensdag 30 december 2009

Saying Goodbye again...



Opnieuw afscheid nemen van een zeer gewaardeerde collega. NIET LEUK!!! Heb de schets van 2sketches4you gebruikt. Kleuren inspiratie door mijn kleding van vandaag (zwart met een grijs sjaaltje met bolletjes) en de groene koffiemok LOL. Stempels van PaperTreyInk, Studio G en ik meen Melissa Frances. Ik herinnerde me ineens weer dat ik ook nog een Hotfix met veel mooie blingsteentjes heb ;o) Bedankt weer voor het kijken en leuk als je een berichtje achterlaat!!!

Again we have to say goodbye to a great colleague. NOT FUNNY!!! I used the sketch from 2sketches4you. Colors are inspired by the clothes I'm wearing today... Black with a gray scarf with tiny balls and my green coffeemug LOL. Stamps from PaperTreyInk, Studio G and I guess Melissa Frances. I suddenly remembered having lots of rhinestones I could use with my Hotfix ;o) Thanks for looking and it would be highly appreciated if you're leaving me a comment!!!

4 opmerkingen:

  1. Beautiful! I love the colors :) Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Ik vind de steentjes die je gebruikt hebt erg mooi passen bij de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fun card! Love all the rhinestones! :) Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an incredible flower! Thanks for joining us at 2S4Y this week! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!