zondag 13 september 2009

Geldenvelop en kaartje *** Money-envelope and card



Al een dikke maand heb ik geen inspiratie om iets te maken. Echt vreselijk! Sinds ik mijn hobbyhok heb opgeruimd weet ik alles precies te liggen en weet ik ook weer wat ik allemaal heb... Ik smooooooor in de spullen... en blijkbaar blokkeert dat me.

Vergeten dit geldenvelopje te showen dat ik vorige maand nog had gemaakt voor een jarige jongen en de Just Saying Hello (stempels van A Muse, papier van Basic Grey) voor een collega die al een tijdje uit de running is. Nu maar hopen dat ik toch weer op gang kan komen!

For over a month I didn't have any Mojo. Really horrible! Since I cleaned out my craftspace I know exactly what I have and where everything is. I must admit that I have waaaaaaaaaaay too many stuff... and it seems it's not going to work for me.

Forgot to show this money-envelope I made last month for a birthdayboy and the Just Saying Hello (stamps from A Muse and paper from Basic Grey) I made today for a colleage who's been sick for a while. Well I really do hope my Mojo's coming back!

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!