zondag 31 mei 2009

Ik ben er nog


Ben druk met een opdracht voor trouwkaarten en bijpassende enveloppen, vandaar dat ik nog weinig andere dingen tussendoor heb gedaan. Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. een opdracht om alleen cardstock (dus geen patroonpapier), 3 knoopjes, 2 brads en 1 lintje te gebruiken. De stempeltjes komen van de Action. 9 stempeltjes voor wel 1 hele euro!!! Er zijn 4 verschillende setjes.

I'm busy with an assignment for weddinginvitations and matching envelopes, that's why I didn't do much cardmaking lately. I made this card for a challenge on which I should only use cardstock (no patterned papers), 3 buttons, 2 brads and 1 ribbon. Stamps are from Action. 9 tiny stamps for just 1 euro!!! There are 4 different sets.

1 opmerking:

  1. Leuke kaart met die schattige stempeltjes van de Action. Zo zie je maar.....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!