vrijdag 8 mei 2009

Hertjes *** Deer



Dawn McVey heeft weer een mooie kleurenuitdaging op haar site staan. Ik heb mijn setje van De Creatie er maar weer eens voor tevoorschijn gehaald. Alleen de stippenachtergrond is van Hero Arts. Pons is van Fiskars, papier, inkt en lint allemaal van Stampin' Up.

Dawn McVey has another great colorchallenge on her site. I took my stampset from De Creatie for it. Dotted backgroundstamp is from Hero Arts. Punch from Fiskars, paper, ink and ribbon all from Stampin' Up.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat is deze gaaf zeg !! Die hertjes ! Ben nogsteeds op zoek naar die sheet van de creatie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH, die is LEEEEEUUUUKKK!
    Echt TE schattig!
    Ik zit altijd heel ingewikkeld te doen met die sheet, maar jij laat zien dat het ook anders kan. Super! Thanks voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!