vrijdag 15 mei 2009

Dubbele uitdaging *** Double challenge




Voor een klasgenootje van mijn zoon Winter maakte ik dit kaartje. Heb het gemaakt n.a.v. de schets van Mojo Monday en de kleurenchallenge op Color Throwdown. 'k Weetniet waarom de So Saffron door mijn scanner als oranje wordt weergegeven... Stempels van De Creatie. Ze blijven leuk die hertjes!

For a classmate of my son Winter I made this card. I took the sketch from Mojo Monday and the colorchallenge on Color Throwdown. Dunno why my scanner makes orange of the So Saffron. Stamps from De Creatie. I still love these deer!

8 opmerkingen:

  1. OOOOOHHHH, weer zo'n leuke!
    't Is een supercombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél ERG leuk deze hertjes! Ook een héél ERG leuk kaartje er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cool paper piecing! Thanks so much for playing the CTD!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cool---I love how you combined the challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje weer ! Heb ik eindelijk het sheetje binnen, wil ik gaan knippen, zit ik zonder lopetape, pffff... Net maar besteld ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty. Love your interpretation of this challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I just love your patterned deer and tree! Great composition! Thanks for playing in the Color Throwdown challenge with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Those deer are adorable and so is your card! Sorry I'm so late, but thanks for playing Throwdown #42!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!