dinsdag 2 december 2008

Wonderful Day












Een nieuwe challenge op het blog van Kristina Werner met weer zulke prachtige kleuren. Mijn handen jeukten om aan de slag te gaan. Cardstock en inkt van Stampin' Up. Tekst van Hero Arts (wit geembost), gestempelde en geemboste sterren van Tia Bennett en transparante sterren gestanst uit een sheet met een Cuttlebug-stans. Paar knoopjes en oranje afval om het af te werken. Bedankt voor het kijken!
Ook vond ik de kleureninspiratie van twee weken geleden zo prachtig dat ik daar dit weekend ook mee aan de slag ben gegaan. Bestjes, stippen, pons, papier en inkt van Stampin' Up. Fiskars pons voor de rand en mijn Nestabilitie-label kwam weer goed van pas.

A new challenge on Kristina Werners blog with again the most beautiful colors. My hands were all itchy to get started. Cardstock and ink from Stampin' Up. Sentiment from Hero Arts (white embossed), stamped and embossed stars from Tia Bennett and transparent stars punched out from a sheet with a Cuttlebug-die. Some buttons and orange trash to finish it off. Thanks for looking!

And I loved the colorinspiration from two weeks ago, so I made a couple of cards with that as well. Berries, dots, punch, paper and ink all from Stampin' Up. Fiskars punch for the border and my Nestabilitie-label did his job too.

12 opmerkingen:

  1. love all your cards! great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is gorgeous! Nice, bright and cheery! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the stars!! Awesome card.
    Kara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. All your cards are great. Awesome job!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful cards! thanks for sharing. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your cards. The first one really caught my eye.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Christa! Je hebt weer prachtige dingen gemaakt! Ik zie je creaties nu op mijn nieuwe ' appeltje' doet het helemaal prima zo!!!
    Goed weekend en tot volgende week!
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!