zondag 30 november 2008

So Salsa Sinterklaas


Op So Salsa heb ik deze week als thema gekozen.......... hoe kan het ook anders.......... Sinterklaas! Mijn Sinterklaas en Zwarte Pietjes komen van Stempelmakerij De Voet in Deventer. De kleine stempeltjes had ik vorig jaar bij de Hema gekocht. Papier, ponsen en inkten van Stampin' Up.

On So Salsa I chose this weeks theme to be ............ how could it be anything different....... Sinterklaas! Next Friday it is Sinterklaas in the Netherlands. Similar to Christmas with Santa Claus, our kids get lots of gifts from Sint Nicolaas every year on December 5th. He came all the way from Spain with his steamboat and brought his horse Amerigo and a lot of helpers called Zwarte Pieten (black Pete's). We eat a lot of candy, chocolateletters, little cookies, called pepernoten etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!