donderdag 13 november 2008

Nora and Sint Maarten *** Nora and Saint Maarten








De geboortekaartjes-opdracht konden eindelijk afgewerkt worden! Nora is geboren! Zo'n mooi meisje met een enorme bos zwarte haartjes... Maar liefst 105 kaarten moesten er komen, maar het is weer gelukt!
Verder werd hier natuurlijk door de kinderen met lampionnetjes gelopen. Dit is de traktatie die ik voor mijn eigen kroost maakte. Mijn kids zijn dol op deze echte Amerikaanse Candy Corn snoepjes (bedankt Jo Ann!!!). Ik had geen tijd om voor alle andere kinderen iets te freubelen...

The babycard-assignment could finally be finished! Nora is born! Such a beautiful girl with a lot of black hair... I had to make 105 cards, but I did it!
And all the kids came to the door with their lampions and carols (something like Trick or Treat), so I made these treats. My kids love these all-american Candy Corn (thanks Jo Ann!!!). I had no time to give all the other kids handmade treats...

1 opmerking:

  1. leuke traktatie vor Sint Maarten en die geboortekaartjes zijn ook mooi geworden , al met al een hele klus.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!