woensdag 15 oktober 2008

Tweeling *** Twins


Vanochtend werd ik gebeld dat collega Irma is bevallen van twee prachtige dochters: Eva en Isa. Met het verzoek of ik een leuk kaartje wil maken. Tuurlijk! Rompertjes zijn afkomstig van een SU-stempel (blij dat je overstag bent gegaan Heidi!), tekst is van Stampendous geponst met een SU-pons, sterretje van Hero Arts. En ik heb dan ook eindelijk mijn Fiskars pons voor het mooie randje met stippen...

This morning I was called that colleague Irma delivered two precious babygirls: Eva and Isa. With a request for me to make a nice card. Ofcourse! Onesies are from a SU-stamp (glad you finally would part with it Heidi!), text is from Stampendous, punched with a SU-punch, star from Hero Arts. And finally I have my Fiskars punch for the pretty border with dots...

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk kaartje weer ! Ik moet dat ook eens gaan proberen met de CB stipjes embossing folder ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje!
    Je collegaatje zal het druk krijgen met een 2-ling. Mijn zus heeft ook een 2-ling, maar die zijn inmiddels bijna 4. Dan komt er weer wat meer rust...nou ja rust!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!