zondag 10 augustus 2008

Opkikkertje

Zo'n simpel kaartje... maar het wou allemaal niet lukken. Ik waag me er maar niet meer aan om het woord "opkikkertje" ergens te gaan stempelen... Geloof dat ik er voor vandaag beter mee kan stoppen LOL. Stempeltjes en papier van Stampin' Up en ook het randje is met de slit-punch van Stampin' Up gemaakt en de gaatjes met de Crop A Dile.

Such an easy card... but everything went wrong. I'm not stamping another word on it, because I think I ruin it... I think I'd better quit stamping for today LOL. Stamps and cardstock from Stampin' Up and the border too was used with the slit-punch from Stampin' Up, the holes were done with the Crop A Dile.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!