zondag 17 augustus 2008

Happy Retirement & Relax




Een collega gaat met de VUT, ik moest twee kaartjes maken, 1 die ik zelf ga geven en 1 die een andere collega aan haar wil geven.

A colleague is retiring and I had to make 2 cards, 1 I'll give her myself and 1 for another collegue who wants to give it to her.

Relax zijn allemaal stempeltjes van A Muse. Niks ingewikkelds, maar ik ben er zelf wel tevreden over.
Relax are all stamps from A Muse. Nothing difficult, but I like it anyway.

Happy Retirement is een stoel van ECG gepaperpieced. Achtergrond gestempeld met Versamark en met chalks gedaan. Ruitenstempel van Stampers Anonymous en strepen van Hero Arts. Tekst van een Karen Fostersetje. Papier bewerkt met een Stampin' Up ponsje.

Happy Retirement is a chair from ECG paperpieced. Background stamped with Versamark and used chalks. Diamondstamp from Stampers Anonymous and stripes from Hero Arts. Text from a Karen Fosterset. Used a Stampin' Up punch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!