woensdag 16 juli 2008

Getagged *** Tagged

Ik ben getagged door Krista (en bedankt! haha). Nu mag ik 7 eigenaardigheden van mezelf vermelden... Dussssssssss waar zal ik eens starten...
1. Ik heb een gruwelijke hekel aan zand en aan nagels vijlen

2. Heb voor meerdere mensenlevens scrap- en stempelspullen (en nog steeds niet genoeg)

3. Mijn rijbewijs heb ik in 1 keer gehaald (zonder decollete tot aan mijn navel ;o)

4. Ben verslaafd aan chips en heb een BED

5. Hou absoluut niet van sporten (geen enkele!), ook daardoor enkele tientallen kilo's te zwaar

6. Ik lach graag en vind bloedserieuze mensen meestal maar saai

7. Bij de laatste Nationale IQ test scoorde ik 134!!! Genialiteit grenst aan de waanzin ;o)

I've been tagged by Krista (thanks a lot! LOL). Now I have to come up with seven random or weird facts to share about me. Sooooooooooooo, what shall I let you know...

1. I really hate sand and file fingernails

2. Have scrap- and stampstuff for several lifetimes (and still not enough)

3. Got my drivers license the first time (without a cleavage to my bellybutton ;o)

4. I'm an addict to chips and have BED

5. I absolutely dislike any sports whatsoever. That's why I'm way too heavy

6. I like to laugh and mostly find serious people boring

7. At the last National IQ test I scored 134!!! It's a thin line between geniality and insanity ;o)

En ik moet nu 7 nieuwe "slachtoffers" uitkiezen, maar volgens mij is men in blogland inmiddels een beetje tag-moe. Als je zin hebt om deze vragen op je blog te beantwoorden, ga vooral je gang!
Now I have to choose 7 new "victims", but I think most bloggers are a bit tag-tired. So if you want you can answer these questions on your blog and if not... well, it's up to you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!