zondag 15 juni 2008

So Salsa Seaside Faux Postage


So Salsa's thema van deze week is Faux Postage. Dus iets maken met (nep-)postzegels. Het label is met gesso bewerkt en daarna kleur erop gesprayed. Alle stempels zijn van Heidi Grace, behalve het postzegelrandje, daarvan weet ik het merk niet. Voor de kwal heb ik Teykol als resist gebruikt en verder gesponsd. Ik had al tijden dit mooie lintje liggen (komt van een breiwinkel). Achtergrond is wat onscherp doordat mijn scanner niet zo goed overweg kan met 3D-tape ;o).

So Salsa's theme this week is Faux Postage. So make something with (real or faux) postal stamps. I used gesso on the label and sprayed with some colors. All stamps are from Heidi Grace, except for the postage stamp, I don't know which brand it is. For the Jellyfish I used Teykol as a resist and sponged it. The ribbon was sitting in my craftroom for ages and I have it from a knitting shop. Background is a bit blurry because my scanner doesn't like 3D-tape ;o).

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!