dinsdag 13 mei 2008

Vogeltjes *** Birdies


Er nestelen pimpelmeesjes in ons vogelhuisje, dus daar zat ik natuurlijk met de telelens bovenop haha. Deze layout had ik al twee weken halfaf klaar liggen, ik kon namelijk het stempeltje bovenaan (Savvy Stamps) niet meer terugvinden, totdat ik hem gisteren in het verkeerde laatje aantrof... Ik moet mijn zooi maar eens gaan opruimen!!! Papier van Scenic Route. Ponsen van Marvy en EK Success. Bomenstempels allemaal van Hero Arts, met Versamark gestempeld en met chalks gekleurd en sommige met potlood wat extra aangezet.

There are bluetit (?!?!?! that's what the translation program makes of it) birds breeding in our birdhouse, so I sat on top of it with my telelens LOL. This layout was almost finished for about two weeks, but I couldn't find the stamp on top (Savvy Stamps) until I found it in the wrong drawer... I sure need to clean up my mess!!! Papers from Scenic Route. Punches from Marvy and EK Success. Treestamps are all from Hero Arts and stamped with Versamark, colored with chalks and some pencilwork.

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!