vrijdag 2 mei 2008

SO SALSA


Ik zei toch dat ik bezig was met iets... Het is nog niet klaar, maar a.s. zondag ben ik van plan een nieuw challengeblog te lanceren. Het heet SO SALSA en staat voor Stamp Or Scrap A Label Sunday Afternoon. Het blog is dus nog niet klaar, maar ik geef je hier alvast de link. Hopelijk hebben jullie er net zoveel zin in als ik en ik kijk ernaar uit om jullie daar zondagmiddag terug te zien!!!


I told you I was busy with something... It's not ready yet, but next Sunday I plan to air a new challengeblog. It is called SO SALSA and stands for Stamp Or Scrap A Label Sunday Afternoon. Although it really needs some work, I give you the link now. I hope you are as exited as I am and love to see you back there on Sunday Afternoon!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!