zondag 20 april 2008

Gekregen van Terry *** Received from Terry



Kijk wat een leuke kaart ik van Terry kreeg. Mooie techniek heeft ze gebruikt. En ik ben dol op die uiltjes. Deze is van Hero Arts (ja, ik heb 'm ook...), maar die van Sassafras zijn ook al zo geweldig (zal ik gauw eens mee gaan spelen). Ik kreeg hem van haar samen met een dierentuinkaartje en nog een paar losse Super de Boer zegels. Is dat lief of is dat lief!

Look what a nice card I got from Terry! Great technique she used. And I love those owls. This one is from Hero Arts (yep, got it myself...), but I also looooove the Sassafras ones (I'll play with them soon). I got it from her together with a card and some stamps for the Zoo. Is that sweet or what!

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!