vrijdag 14 maart 2008

Make a Moo or Two Numbers


Begin het toch wel leuk te vinden dit kleine formaatje. Deze week is het thema voor Make a Moo or Two Numbers. Achtergrondstempel is van Paper Artsy. Ik heb gestempeld met Versamark en met chalks bewerkt. Onbegrijpelijk waarom die chalks zo lang ongebruikt in mijn kast hebben gelegen... Jongetje is dacht ik van Cats Life Press.


Starting to like this small size. This weeks theme for Make a Moo or Two is Numbers. Backgroundstamp is from PaPer Artsy. I used Versamark with chalks. Can't believe why these chalks have been unused in my closet for a very long time... I think the little boy is from Cats Life Press.

16 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wat een mooie kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great moo. I like the soft feeling on it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prahctig, mooie kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great background stamp! Thanks for mentioning the chalks. . .I have some just sitting in a closet, also and will have to bring them out! I love the colors you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige moo!! mooie stempel ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schön. ich mag den hintergrund

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woww wat een mooie kleurtjes.
    Prachtige moo!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!