donderdag 6 maart 2008

Gekregen ATC's *** Received ATC's


Ik heb nog een aantal gekregen ATC's te showen. Vorige week kreeg ik ATC's van Louise, Liesbeth en Annieta. En vandaag werd ik verrast met een envelop van Femmy met 3 ATC's. Ik vind ze allemaal prachtig en ben er ontzettend blij mee! Dankjulliewel meiden!


Nu kijken of ik zelf nog wat kan knutselen vanavond...


I need to show you some ATC's I received. Last week I got ATC's from Louise, Liesbeth and Annieta. And today I was surprised with an envelope from Femmy with 3 ATC's. I love them all and am very happy with them! Thanks again girls!


Let's see if I can come up with something tonight...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!