zondag 2 maart 2008

Cute Buttonfairy


Ben vandaag even heel kort met mijn niet-stempelende vriendin bij Joan in De Glind geweest. Natuurlijk mooie stempels gekocht, waaronder die fantastische nieuwe van Hermine. Die ga ik gauw gebruiken! Ook verkocht ze pakketjes met een stempel en knoopjes om zelf een "Buttonfairy" te maken. Heb wat eigen knoopjes gekozen en een mooi hartjespinnetje (Heidi Grace). Het woordje "cute" is gestempeld met een Hero Arts alfabetsetje.


Today I went for a quick visit with my non-stamping friend to Joan in De Glind. Ofcourse I bought some nice stamps, amongst them those fabulous new ones from Hermine. I'll use them soon! She also sold packages with a stamp and some buttons to make a "Buttonfairy". I used some of my own buttons and a nice heartpin (Heidi Grace). The word "cute" was stamped with a Hero Arts alphabetset.

7 opmerkingen:

  1. Wat is hij prachtig!. En wat ben je snel. Leuk je gisteren gezien te hebben :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lievertje is helemaal mijn smaak...wat een snoepie heb je ervan weten te maken, Ja wel eerder gezien maar....nu wil ik er toch ook wel eentje maken, jummie...

    Warme groetjes van Anita Izendoorn ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christa, wij hadden jou ook gezien bij Joan, je kwam ons bekend voor, maar nu herken ik je weer van de foto!!Prachtige fairy heb je gemaakt zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!